Obrazy Camille Pissarro
Camille Pissarro, narozený v roce 1830, byl francouzský impresionista. Význam jeho díla spočívá nejen v jeho přínosu k impresionismu a postimpresionismu, ale také v tom, že zahájil trendy, na které navázali pozdější umělci, například Paul Cézanne. Když se řekne impresionismus, většinou se nám vybaví Monet, ačkoli to byl právě Pissarro, kdo byl hlavním tvůrcem impresionistické techniky! Maloval krajiny a městský život. Reprodukce Camilla Pissarra jsou skutečným impresionismem ve vašich interiérech!
Obrazy Pissarro jako reprodukce na plátně
Camille Pissarro - narodil se v Dánských Západních Indiích - žil a tvořil hlavně v 19. století. Svá díla tvořil především v duchu impresionismu a později na opačném pólu - neoimpresionismu. Stejně silně ho inspirovali Monet, Renoir, tak i Sisley. Francouz byl sám mentorem Paula Gauguina. Tento tvůrčí dualismus je zřetelně viditelný v mnoha reprodukcích obrazů na plátně dostupných v nabídce obchodu bimago.
Reprodukce obrazů Camille Pissarro
Obrazy Pissarro jsou na jedné straně impresionistickým přístupem k umění. Vyznačuje se velmi subjektivním zaznamenáním okolní reality. Na obrazech krajiny jsou velmi pomíjivé. A obdiv k nim se vyjadřuje mimo jiné v jasných barvách, neobvyklé kompozici a úhlu pohledu. Velkou roli na nich hraje světlo. Na druhé straně je Pissarro v jeho obrazech, které již byly vytvořeny v duchu neoimpresionismu, objektivní a používá výjimečnou techniku pointilismu, tedy tvorby děl pomocí drobných teček. O míchání barev zde není řeč.
Camille Pissarro - kopie uměleckých děl jako ozdoba domu
Kopie obrazů Camille Pissarro jsou skvělý nápad na další ozdobu na stěnu v našem domě. To jsou koneckonců kouzelné krajiny, které v první vrstvě interpretace, představují prostě trochu klidnější venkovský život nebo pulzující město. Takové kompozice nás navodí dobrou náladu nebo nás přimějí k určitým úvahám. Proto stojí za to pověsit kopie Pissarrova díla v ložnici nebo v jiném místě příznivém pro relaxaci. Přitom je třeba mít na paměti, aby pozadím pro takové obrazy byly hladké stěny, které se nebudou "střetávat" s pestrostí barev na reprodukci.